2014. márc. 16.

46.Rész-Best Friends

Hetek teltek el mióta itt van Nathan és mióta az etóba játszok. A csapat egyszerűen fergeteges! Nagyon szuper társaság. Varrattam egy fedő tetoválást a szív és Josh neve helyére. Taylorral minden nap videó chatelünk és természetesen Loláékkal is. Harry és Tay szakítottak. Harry most valami Kendall csajjal jár. Nem is értem. Liam és Zayn ha van idejük meglátogatnak ahogy a többi barátom is. Talán Hazz hiányzik a legjobban.
-Hahó Bells!-integetett előttem Ani.
-Mizu?-kérdeztem. Körbe mutatott a körülöttünk lévő városon. Párizs. Hogy mit keresünk itt? Európa bajnokság. Nathan megfogta a kezem, s így indultunk el a szálloda felé.
-Nath...mi van a többiekkel?-kérdeztem kíváncsian mert ez nekem gyanús.
-Majd elmondom-mondta és tovább mentünk. Nem sejt ez semmi jót.

***

Amikor megérkeztünk a szállásra legörbült a számról a mosoly. 1.:F1-es szálló. Itt van a világ leggusztustalababb WC-je és zuhanyzója. 2.: Most esett le, hogy február 1-e van. Hazza szülinapja.
-Hívd fel!-tette a kezét a vállamra Anikó.
-Mégis kit?-kérdeztem értelmetlenül. Ezt úgy mondom, mintha nem tudnám. Bepakoltunk a szobákba. Nath ki akart menni, de megfogtam a csuklóját.
-Mondd el mi van a többiekkel!-jelentettem ki.
-Kicsim nézd...mi a srácokkal májusig leszünk 1 banda...azután, hogy is mondjam...egy időre feloszlunk...-mondta tagoltan a szavakat. A szemeim könnybe lábadtak. Nem akartam hinni a fülemnek. Nem osz olhat fel a The Wanted!
-És ezt mikor döntöttétek el? -kérdeztem suttogva.
-Januárba-motyogta. JANUÁRBA? Komolyan és mikor akarta elmondani???!
-Januárba Nathan? Komolyan?! Itt van már az a szájbabaszott kinaszott Februar 1!!!-üvöltöttem. Nem vártam meg, hogy mit reagál. Feltéptem az ajtót és kimentem a "szálloda" élé kiszellőzteti a fejem. Remegve fújtam ki a levegőt. Éreztem magamon Nathan égető pillantását.
-Tudod...egy kapcsolat az őszinteségen múlik...ez csak Bennel való szar kapcsolatomba volt meg-magyaráztam magam elé bámulva. Tudtam, hogy Nathan áll mögöttem. Abba a perce egy fekete kisbusz hajtott be a szálló elé. Most meghalunk!!! Vagy mégsem, mert Perriet és Jadet lattam belőle kiugrani. Utánuk meg Liam, Zayn, Taylor, Harry(?), Louis(?), Niall(?), Josh(?????) és egy gyönyörű szőke lány.
-Most az jön, hogy megmutatjuk Devinenak, hogy jobb velem, mint vele?- súgta oda Nath. Mosolyogva bólintottam. Felugrottam és megöleltem régen látott barátnőim.
-TAYLOR!!!-futottam a legeslegjobb barátnőm félé. Szorosan megöleltem. Ehhez az öleléshet mindenki (Liam, Zayn, Pezz és Jade) csatlakozott. Megindultak a könnyeim.
-Hogy kerültök ide?-kérdezetem és letörölten a könnyeim.
-Te mindig csak bőgsz? Látszik, hogy gyerek vagy-vetette oda Josh. Nagyon felment bennem a pumba. Magam mellett ökölbe szorítottam a kezem. Egy lépést előlre léptem. Hüvelykujj befelé. Megemeltem az öklöm és orrontöröltem Josht. Kiengetedtem az ujjaim. Megmozgattam, hogy nem e tört el. De Josh orra biztos, hogy eltört.
-Tudod...sokszor miattad bőgtem!-mondtam szomorúan- És ez jól esett! Remélem eltörött az orrod!-mondtam a mondandóm második felét mosolyogva.
-Ki a faszom tanított boxolni?- fogta a vérző orrát.
-Az biztos, hogy nem a faszod-mondtam undorodva, min még Harry is felnevetett-A legjobb barátom...ja már nem a legjobb barátom, mert szerinte az normális ha azért szakítanak az emberrel, mert vannak a másik nemből barátai-mondtam és ezzel Harryre céloztam. Szomorú vagyok, mert nem mondhatom el minden hülyeségem Harrynek. Visszafordultam a lányokhoz.
-Ki hozta össze?-kérdeztem erre a kis meglepire utalva.
-Bármilyen meglepően fog hangozni, de-kezdte Perrie
-Harry-folytatta Jade
-és Nathan-fejezte be Taylor. Addigra Nathan is odaért a mi kis társasàgunkba. Átöleltem a nyakát és megcsókoltam. Most Josh tekintetét éreztem magamon. Amikor elváltak ajakink, mosolyogva Josh felé fordultam aki már állt.
-Josh, a bőröndömba ott van a telefonom árának a nyugtája. Kifizethetetrd, mert miattad vaszatm a falhoz-mondtam mosolyogva-Egy kék IPhone 5s.
Odamentem Harry elé. Lehajtottam a fejem.
-Ömmm...nem is tudom, hogy hol kezdjem-mondtam, mire szorosan magához ölelt. A nyakát a nyakamba fúrta és valami meleg folydogált a nyakamon. Sír. Megöleltem.
-Shht...Harry...ne sírj! Minden oké. Tudod, ahogy Danielle mondaná: Peace, Love , Happiness!-vígaszataltam.
-Hiányoztál hugi-mosolygott...

Bocsi skacok a sok késésért, de elfelejtettem :(. Legyetek jók kis pingvinek :D a 5SOS hatással van rám XD. Na legyetek jók
                      XOXO Rebi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése